onsdag 7 september 2011

Sista morgonen? Sista morgonen!

Jag hade en date igår.
Med Ronny (aka MrR) som jag tog med på Oslagbart på Hamburger Börs.
Det var första repet inför publik för Andreas Johnson, Niklas Strömstedt, Pernilla Andersson och Petra Mede.
Artisterna är störtsköna men det finns en del att jobba på i hela repertoaren om man säger så för att få upp ett tempo och finna en röd tråd.

Men framförallt saknade jag en låt: Sista morgonen.
Att Niklas Strömstedt kör flera nummer men inte dom bästa låt är ju en smärre skandal i det lilla.

Nu satt vi med artisternas skivbolagsreptesentanter (hej! Camilla Bjering, Maria Olanders, Helene Wigren. Och Henke von Zweigbergk på ett hörn så klart) så jag framförde detta önskemål.
Det gjorde Ronny också.

Så, om Niklas Strömstedt spelar "Sista morgonen" på premiären på fredag är det banne mig vår förtjänst.
Ni kan tacka oss sen.


Andreas i luften och Pernilla och Niklas på scen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar