tisdag 17 mars 2015

Mello? Mello!

I lördags var jag på klassåterträff. Det kändes så i alla fall med tanke på alla glada återseenden. Jag var på Melodifestivalen i Friends Arena med Fredrik, min dito på Aftonbladet. Numer presschefer men vi har också jobbat på många av de där Mello-finalerna tillsammans en gång i tiden. 

Det är omöjligt att sammanfatta glädjen den kvällen. Men ett tecken på hur kul jag hade var att Håkan ringde 04:10 för att fråga var jag höll hus egentligen. Då stod jag på dansgolvet. 


Fixad och klar. 

Mäktig arena. Nöjd tjej. 


Måns på förminglet. 

Måns live. 

Efterfest. 

Let's dance!

Realitystjärnorna och jag. 

BFF Ronny. 

Recensenterna Markus Larsson och Anders Nunstedt med händerna fulla efter sista lämningen. 

Touch up på killarnas. 

Vinnarnumret Heroes.

Fredrik och jag. 



Om ni undrar hur kort Jon-Henrik är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar