söndag 29 mars 2015

Dagen i bilder

Imorse vaknade jag före barnen och när de slog upp sina blå vid halvåtta jublade jag över att de sovit i tolv timmar. Sen kom jag på att vi ju slagit om till sommartid...   Alla som sovit tolv timmar sträck upp en hand!

Alla som gillar att sitta i bastun sträck upp två händer!   Så himla less på att vara med på bild.   Bastusöndag sarru?  

Efter frukost chillade twinsen i soffan och kollade på bilder - på sig själva.   De var himla gulliga tyckte jag med sina magkorta tröjor.  

De följande fem timmarna frågade Daisy en gång i kvarten när vi skulle gå på bio med Elin.   Fem timmar senare var det popcorn-fezt.    

Medan Daisy, Elin och mamma Erika var på Paddington fick jag underhålla di små.   Detta är glädjeskrik.   

Daisy och Elin körde en slags glädjedans efter bion.  

När vi kom hem var Håkan tillbaka.  

Och efter badet pyntade vi riset och det var den söndagen det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar