torsdag 26 mars 2015

Finest Awards

Igår slängde jag på mig mitt nya favoritplagg, en jumpsuit, drack några glas cava hemma hos Annika och tog med henne på Finest Awards. 

Där träffade vi ett gäng bekanta ansikten, proffsminglade, skvallrade med kompisar och drack champagne. 

Det var otroligt mycket folk, var generöst ordnat och alltid kul att mingla. Jag förstår att festen blev långlivad men själv höll jag inte ut längre än till kl 23 då tröttheten slog till med full kraft. Men jag hann få med mig en välfylld goodiebag. Tack Finest!

   

         Jag har väldigt många barndomsminnen från Café Opera då min morfar jobbade där som källarmästare under hela min uppväxt. Det kändes smått surrealistiskt och samtidigt nostalgiskt att plötsligt se en så bekant dörr. Där bakom var morfars kontor ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar