lördag 28 mars 2015

Dagen i bilder

Detta var Daisys reaktion imorse när hon fick veta att hon idag fyller 4,5 år men att det fortfarande är ett halvår kvar tilla hon fyller fem. Och därmed inte skulle få paket idag.  Vid lunch kom lille Edward, fem veckor, med föräldrarna på besök. Vi åt våfflor och jag hade fullt upp att fixa med mina egna barn att jag inte hann gosa med honom innan han somnade. Snyft.     När lilla familjen åkte hem tog jag och tjejerna en tur i skogen. Och så hade vi bilrace.     Supertrion!  Ungefär här blev Daisy väldigt trött (läs: grinig och otålig) så vi gick in.  Tvillingarna fick äta fruntpuré på egen hand.   Kul för dem. Mindre kul för mig och disktrasan. 

 Lösningen: bada! 

Alla somnade vid halv åtta. Jag spikade upp lite tavlor och nu kollar jag ikapp fjärde säsongen av Girls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar