måndag 22 juli 2013

Dagen i några bilder

Imorse sov jag till halv elva, lunkade ner för trappan och satte mig på verandan där svärmor serverade mig frukost (efter att dessutom ha tagit hand om Daisy i två timmar). Jag har det rätt gött i Halmstad.
Efter att vi alla gett Daisy stående ovationer för att hon gått på pottan var det dags att bege sig till ett utsålt Örjans vall för fler stående ovationer.


Vi satt rätt bra faktiskt.


Som vanligt var jag ensam tjej.


De fem grabbarna. Jag förlorade vadslagningen. Det blev 4-0 till Sverige. Jag tog i i överkant och tippade 5-2.


Sedan åkte vi hem till grannarna och badade i poolen.


Daisy är kinkig med maten. Ikväll åt hon bara fyllningen i tortellinin och "byggde tåg" med pastan.


Kvällen avslutades med ett stycke magi i form av Håkan Hellström-filmen och middag med fina Karro. Vi var helt lyriska efter biobesöket. Gå och se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar