söndag 14 juli 2013

Dagen i bilder

Eftersom det var lite blåsigt och kallt idag blev det en biltur neråt Skåne.
Vi stannade först till i Båstad där vi inte kände oss direkt hemma. Jag tror aldrig jag har sett så många bakfulla människor. En snubbe kräktes på toaletten bredvid på restaurangen.
Men det var gott att äta Moules frites i hamnen.


Vi hittade även en gigantisk solstol utställd av min arbetsgivare.


Daisy tyckte den var så soft att hon vägrade lämna den utan vilda protester.


"Åh, jättestor stol. Skön. Här vill jag sova."


Vi valde att inte uppmärksamma fårens dag. Elakt av oss kanske.

Sedan åkte vi vidare till Höganäs. Men efter att ha flyttat med 80 flyttkartonger var jag inte direkt sugen på att köpa mer porslin.


De hade dock en rolig lekhörna.


Sedan inspekterade Daisy klädaffären noga, agerade smakråd åt olika kunder och tog på kläderna och sa "åh så fin!" Affären borde anställa henne.


Vi avslutade med en glass före hemfärden till Halland.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar