tisdag 29 januari 2013

Minska dumma bekymmersrynka. Du finns inte.

Så här på tisdagskvällen när nattningen tagit en timme och jag ännu inte hunnit äta tänkte jag komma med ett skönhetstips.
Det har med (anti)rynkkrämer att göra och det behövs just nu.
Tipset är de här två burkarna från Eucerin. Köpta på Apoteket.


Jag fick tips om dessa av Linda Bengtzing faktiskt (impad nu Flashen?).
Hon började använda krämerna för att minska rynkorna i pannan. Efter bara några veckor frågade hennes sminkös om hon gjort botox.
Sant!
Jag rusade så klart till Apoteket och köpte dessa för några månader sedan och banne mig, de funkar!
Den där djupa bekymmersrynkan jag fått mellan ögonen efter att ha blivit mamma är nu betydligt mindre.
Såg för övrigt att Petra Mede fått en likadan rynka nu post-baby.
Kanske ska tipsa om Eucerin Hyaluron Fillers för knappt 300 pix styck.

2 kommentarer:

  1. Mycket imponerad! Och avundsjuk... /flash

    SvaraRadera
  2. Jag har använt dagkrämen i ett halvår, typ. Kan också varmt rekommendera.
    /Olivia

    SvaraRadera