måndag 20 juli 2015

Båstad för en natt

Den här helgen avslutar vår semester på västkusten och vi kunde inte ha gjort det på ett bättre sätt. Jag och Håkan bodde på hotell själva för första gången sedan tvillingarna kom. För första gången på två år räknade jag ut. Vi checkade in på Hovs Hallar utanför Båstad och bjöds på en magisk utsikt. Ericsson bjöd in till sina mediedagar och det var föredrag, tennis, rosévin i mängder och vimmel. Jag mötte upp min kära granne Susanne och hennes kompis Cattis. Sedan mötte jag min kollega Karin och drack lite mer rosévin på Kallbadshuset. 

På kvällen var det storslagen middag i Norrvikens trädgårdar med efterföljande fest inne i Båstad på Sand där Hugh Grant tydligen var. Jag hade sjukt kul och festade in på småtimmarna. Hur jag mått idag? Ja, det är nog lätt att räkna ut.  

 Triss i Ericsson-hattar.   Triss i damer. 

Center court.     
 Karin och jag vid Kallis.  
 Rosé o'clock.   På väg till middagen. 

Jomen här kan jag nog tänka mig att äta.    Norrvikens trädgårdar. 

 Fantastisk middagslokal.   Desserten med blomblad. 

 En liten firmafest.   En obligatorisk bild på toa. Susannex2.

 Cirka 02:15. Martin och Håkan. 

Dagen efter... Helt ok promenadutsikt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar