söndag 26 april 2015

Tillåter mig själv att skryta lite

I torsdags hade vi kick off. Vi är många som jobbat arslet av oss inför detta och jag misstänkte att jag skulle däcka efter ett glas vin. 

Det gjorde jag inte.

Istället var jag helt euforisk och offrade sömn för fest och somnade kring två. Vaknade fyra timmar senare av att tvillingarna låg över mitt ansikte. 

Anledningen till min eufori var att jag vann pris på företagets egna gala. Utnämnd till MTG TVs mest engagerande medarbetare.  Jag visste inte ens att jag var nominerad. Blev chockad, rörd, glad och stolt. Firade med alla mina fantastiska kollegor och skålade med min bordsgranne vd:n som signerat motiveringen. 

Jag älskar mitt jobb och svävar fortfarande på små moln efter detta. 

         

Tillsammans med Emma och Anna som också vann pris. Supertrio! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar