söndag 16 december 2012

Tjuvstart

Lite dåligt bloggande de sista dagarna men det har varit tufft privat så jag har inte hunnit/orkat med. Kan inte berätta så mycket. Men kan nämna att jag för första, och förhoppningsvis enda, gången i mitt liv varit i kontakt med Missing People.
Mycket ilska, frustration och oro i kroppen just nu.

Men igår hade vi lite trevligt i alla fall och tjuvstartade julen hos mina föräldrar. Mormor hade dukat fint för Daisy.


Och gjort ett eget litet julbord för henne.


Daisy kastade sig sedan över det största paketet först.


Det var en snow racer som tog en stund att montera.


Lite väl lång tid. Men sen var lyckan total.


Exakt en sådan här röd/svart fick jag en jul som liten och det var kanske den bästa julklappen som jag blev gladast över under hela min barndom.


Daisy blev också glad.


Och fick ett premiäråk på vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar