måndag 2 juni 2014

Kaffe är mitt livselixir pga dessa två



Den här natten bjöd på så många sömnavbrott att det är kortslutning i min hjärna idag. Jag går på autopilot.
Nattens hållpunkter var ungefär de här (allt är fortfarande lite suddigt):
22:00 Vi går och lägger oss. Tycker att vi är duktiga som lägger oss "tidigt"
23:00 Tittar på klockan. Kan inte somna. För många tankar när det är tyst runt mig.
23:30 Daisy kommer in efter att ha varit uppe och kissat. Jag förpassar Håkan till soffan för det börjar bli trångt i dubbelsängen.
01:00 Somnar typ.
02:00 Daisy vaknar och skriker efter välling. Ovanligt nuförtiden men det händer. "Det händer" var tydligen inatt.
02:45 Siri vaknar och får flaskan. Överväger att väcka Lily också för att ge henne mat samtidigt men hon sover så gott.
04:00 Lily vaknar. Får flaskan men vägrar somna om. Lägger henne bredvid mig i sängen där hon rullar runt cirka 700 gånger.
04:30 Daisy har en mardröm och börjar skrika och gråta i sömnen.
04:50 Lily somnar.
04:55 Siri vaknar.
05:25 Håkan hämtar Siri och tar ner henne.
06:25 Daisy och Lily vaknar.
Hej måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar