tisdag 1 september 2015

Kristallen ja

Hjärnan har checkat ut idag efter en hektisk helg med mycket jobb. Igår gick Kristallen-galan av stapeln som TV3 sände i år och jag var ytterst pressansvarig. Fick för första gången känna på hur det är att ha en kamera som smäller av tio bilder på raken i ansiktet. Det hände ju lite grejer under sändningen om man säger så. 

Men jag hann ha lite kul också och stapplade i säng halv fyra efter att ha dansat till Måns spontangig på efterfesten, skålat i champagne, minglar, skrattat, ätit varmkorv och sett diverse kändisar hångla.  

Och jag satt vid ett fint bord där jag fick vara värdinna för Maria Montazami, Robban Aschberg mfl. En fantastisk kväll. Det syns inte minst på rödvinsfläckarna på min Dagmar-klänning idag. Hua! 

Jag bjuder på en bildbonanza mer eller mindre okommenterat pga just hjärna på lågvarv.  

    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar