onsdag 31 oktober 2012

New York, New York

I våras var jag på Kanarieöarna två gånger (jobb) och i London en gång och i Köpenhamn. I somras var jag i Berlin på semester.
Nu under hösten har jag varit i Turkiet en vecka på solsemester och ska åka till London nästa vecka (jobb). Håkan var med på Fuerteventura i våras, han har varit i Budapest precis, han var i Kiev i somras och ska åka till Paris i december (allt jobb).
Man kan tycka att vi har rest lite mycket och inte borde ha lust att packa en enda väska till.
Men nej.
Vi hade planerat en resa till Thailand eller Mexico nu i december men jag hade ärligt talat mina tvivel på att sätta mig på ett plan med en superaktiv Daisy i över elva timmar. Dessutom kom lyxproblemet över oss; vi är inte så sugna på en solsemester just nu.
Lär få äta upp den kommentaren i februari.
Så vi tänkte om.
Inte så att vi stannade hemma utan vi bokade en annan resa.
Hehe.
Om bara några veckor åker vi till New York. Helst själva utan barn (tack svärmor!) och lite skäms på oss. Eller?
Nä.
Det här kommer bli kvalitetstid_på_tu_man_hand2.0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar