måndag 15 oktober 2012

För mina laster vidare

Okej, jag har ju redan erkänt att det händer (lite för ofta) att jag handlar på postorder.
Nu kommer nästa erkännande. Jag korttidsprenumererar också på väldigt många magasin för att få de premier man får om man hakar på erbjudandet. Så fort jag fått premien säger jag upp prenumerationen.
Lyxigt shampoo, fina krämer, någon onödig pläd, armband som ligger i lådan och skräpar, en ittala-skål. You name it, I saw it, got it and bought the t-shirt.
Idag fick Daisy sin första prenumerationspremie. Vi har köpt en prenumeration på Bamse för minstingar till henne.
Och nu, efter betald faktura, trillade dessa ner i brevlådan.




Ta-daa!




Daisy är väldigt nöjd med sin Lille Skutt-klocka.




"Min jijekutt-kocka"




Bara mina, okej!?




Moahahahaha! (läs: klockeufori.)
Slut på erkännande.

2 kommentarer:

  1. Vill också ha en lille Skuttklocka;)
    /MARIA, 48 barnsliga är

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Beställ en prenumeration pronto.

    SvaraRadera