lördag 8 juni 2013

Sjukhuslyx

Jag har inte varit utanför sjukhusets dörrar sedan i onsdags förutom två minuter då jag skulle till Pressbyrån men fick springa tillbaka då Daisy blev otröstlig.
För en gångs skull uppskattar jag min dumma vana att överpacka eftersom det fanns en massa extrakläder i resväskan jag kom inrusande på akuten med.
Men jag hade ingen duschtvål eftersom alltid finns på hotell. Från Elite Hotel till Sal 5 på Astrid Lindgrens sjukhus...
Så de senaste dagarna har jag duschat med desinfektionstvål. Förutom att jag sett för jävlig ut i övrigt pga ständigt rödgråten osv hat jag dessutom luktar sjukhus. Men igår kom Håkan med den här till mig.


Även på sjukhus måste man få unna sig lite lyx sa han. Sant.
Nu väntar jag bara på att han ska komma hit så jag kan ta en lång dusch och lukta sommaräng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar