lördag 16 februari 2013

Kusinträff

Idag kom två av mina kusiner på besök. Med barn och hund. Mycket trevligt. Vi ses alldeles för sällan. Jag gick kanske lite till överdrift också inför fikat då jag bakade scones och chokladbollar, köpte nygräddade chokladcroissanter och kanelbullar. Men gott var det. Mitt i allt glömde jag dock ta bilder på både gottigheter och kusiner.
Men sysslingarna och hunden hann jag med.


Tre gånger sysslingar och en hund.


Dylan och Daisy. Låter som en bra tv-serie.


Bella och Daisy.


Får man en puss?


Dotter och hund tittar på par med hund.


Daisy och Lykke.


Having a bad hair day?

...

PS. Daisy har de senaste dagarna sprungit runt och ropat på sina kusiner. Så här: Noel, Ida, var är du?". Mycket gölligt.

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig eftermiddag, som sagt ses vi alldeles för sällan!
    Det får bi snart igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera