söndag 2 september 2012

En bröllopsfest i bilder

Jag drog direkt från Project Runway-inspelningen till hotellet (som låg ett stenkast hemifrån och det kändes lyxigt). En av fördelarna med att jobba med en sådan produktion är att det finns stylister på plats som kunde fixa mitt hår.


Så här blev det.
 Jag är mycket nöjd med min Greta-klänning som jag fyndade i somras.
Maten var banne mig gudomlig. Älskar libanesiskt.
Älskar. Ja.
Fint dukat.
Bruden Pia hälsar oss välkomna till bordet.
Jag var också mycket nöjd med min bordskavaljer. Jens fixade massa goodies och bra plats till mig när jag flög med honom till London när jag var korre.
Överfylld tallrik.
Fin utsikt mot Stadshuset. Samma utsikt vi hade på vår bröllopsfest men nu var vi på en båt.
Vattennivån var på hög nivå. Inte så konstigt kanske med tanke på att det ösregnat 36 timmar i sträck. Men denna natt blev det stjärnklart.
Min man.
Pia och hennes man Fredrik. Dvs brudparet som lurade alla. De hade ju gift sig för flera månader sedan. Tji fick vi.
Bra gung.
På vägen hem träffade vi Darth Vader. Helt normalt.
Håkan var star struck.
Så han kysste Darth.

Tack Pia och Fredrik för en fantastisk kväll! Och tack min genialiska hjärna för att jag kom på tanken att ta en natt på hotell samt boka behandlingar på spa idag när vi sovit ruset av oss. Mår som en ny människa nu. Ett geni är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar