tisdag 28 augusti 2012

Min drog den här veckan




Hörni, jag kan inte lova frekvent bloggande denna veckan pga hektiskt schema. Varför händer alltid allting roligt samtidigt? Jag har tex fem roliga fester den här veckan som krockar.
Plus jobb en masse. Hela eftermiddagen och kvällen igår var jag på den här inspelningen.



I kväll blir det jobb med Hollywoodfru och imorgon blir det Project Runway igen...



Och Rockbjörnen på Grönan. Torsdag mer jobb med härliga gänget ovan. Fredag konsert. Lördag jobb. Lördag kväll bröllopsfest och söndag jobb. Nästa vecka Kristallen=jobb och fest. Överlever jag den här veckan kommer jag vara en trött men lycklig människa. För satan i gatan vad kul det är.
Nu: andningspaus för att fixa frisyren hos Marre. Vad vi pratar om?
Project Runway Sverige såklart.

1 kommentar:

  1. Vilken konsert ska du på och vilka har bröllopsfest?
    Kram

    SvaraRadera