lördag 4 augusti 2012

Jag har inte försvunnit från jordens yta...

Jag har bara jobbat så inihelsikes mycket.
Ligger nu i sängen på landet hos mina föräldrar med en snarkande Daisy bredvid mig. Hon har varit här sedan i onsdags kväll just för att vi jobbat så inihelsikes mycket och hon har haft det fab förutom attackmyggorna som massakrerat hennes ansikte.
Vad skyddar man med barn under 3 år eftersom inga myggmedel (som vi har här iallafall) får användas på barn under 3 år?
Håkan är för övrigt kvar i stan och , surprise!, jobbar. Själv gick jag upp sex imorse för att sälja på bakluckeloppis.
Vaddå vila?




Drog in 1700 spänn. Inte mina grejer på bilden dock.
Sedan gick vi och badade med syrran och Daisys kusiner som kom ner.




Det var kul!
Efter Daisys läggning somnade jag på soffan. Vaknade lagom till Farah vann 10 000 meter i OS och började böla när hans dotter och gravida fru kom in på arenan.
Tror att jag är trött så inihelsike faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar