tisdag 7 augusti 2012

Den där om ballongen

Första veckan efter semestern var inte förskolan öppen än så Daisy fick hänga med sin gudmor hela dagarna.
De hade väldigt, väldigt roligt och just nu önskar jag att jag var Daisy den veckan så att jag fick hänga med min bästis hela dagarna. För nu har hon flyttat till Malmö och det är nästan outhärdligt. Jag vill ha henne här ju (ja, jag är ego nu). Inte för att vi hinner ses så jätteofta pga jobb/barn så fanns det ändå en trygghet i att veta att hon fanns nära och vi kunde ses spontant om vi ville. Nu går inte det längre...
Hemma finns det en ballong som
Daisy fick av henne. Den har seglat upp som en favoritleksak om man säger så.
Och varje gång Daisy springer runt med den tänker jag på min fina bästis.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar