torsdag 9 februari 2012

Dum, dummare, Sussi

Supertrevlig middag i går och jag kunde ha stannat mycket längre men tröttheten och klokheten tog över så jag satte mig i taxi strax efter elva.
Klokheten höll inte i sig.

... Jag var dödstrött men kunde inte somna för jag låg och väntade på att Daisy skulle börja skrika. Men hon grät sista gången vid midnatt så det var ju dumt.
... Jag tjafsade lite med min man och låg sen och funderade över det och dumheten i att somna osams.
... Jag vaknade i morse med nya bett och inser att de där jävla vägglössen kommit tillbaka.
... Jag kräktes tre gånger innan jobbet. Tror dock det beror på min hosta och inte magsjuka. Tror alltså. (Nej, jag är inte gravid)
... Lämnade Daisy på dagis i morse. Hon var nöjd men jag ville helst bara ta henne i min famn, springa hem och gosa i stället.
... Är djävulskt trött på min kropp och kämpar för att äta nyttigt. Men kommer med största sannolikhet att äta pannkakor till lunch. I sjukhusmiljö.

Skjut mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar