torsdag 4 juni 2015

After work hos mig

Igår hade jag bjudit hem hela mitt gäng från jobbet på en after work. Vi drack champagne som vi vunnit och hade en guacamole-tävling där de som kände sig manade fick ställa upp och vi andra agerade jury. Har aldrig ätit mig mätt på guacamole förut. Åt det till och med på varmkorven. Tror runt 15 avokados fick sätta livhanken till för denna smakfulla, vitlöksdoftande tävling.  

       

Daisy var väldigt exalterad över att "få vara med på mammas fest". Efter att hon tagit denna bild tog hon min telefon och gick på uppdrag i trädgården som någon slags naturfotograf. Fnissade när jag gick igenom bilderna sen och konstaterade att hon har lite talang för fotograferande. Ska nog köpa en riktig kamera till henne.  

     Copyright: Daisy.

   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar