söndag 8 februari 2015

Mässa? Mässa!

Igår var vi på Stockholm Furniture Fair. Siris gudfar har varit hos oss på jobb i en vecka för denna mässan. På lördagen fick vanlisar gå dit. Så jag tog med mig grannfamiljen och drog dit med twinsen.
Mässan var stor och bjöd på mycket inspiration. Jag lärde mig att vi måste skaffa en stor matta i sovrummet för att undvika dammråttor under sängen och kunde konstatera att koppar, pasteller, marmor och ljusa träslag är the shit.


20150208-214359.jpg
Susanne visade uppfinningsrika sätt att bära barn, Nordiska hem var fab, twinsen trivdes.


20150208-214504.jpg
Min kompis Hjertén hade en egen monter, jag såg en fin våningssäng till twinsen, en besökare tog en powernap men Lily gick fram och gjorde sitt bästa för att väcka henne, Tom Dixon for president.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag såg att ni testat Ebbe kids vinteroverall. Jag tänkte bara höra om ni är nöjda? Svara gärna på min mail om du har möjlighet :)

    Med vänlig hälsning, sara

    SvaraRadera