söndag 7 augusti 2011

So you think you can sleep while they dance?

Denna söndag måste jag säga har hittills börjat som en av de softaste på hela sommaren.
För det första ösregnar det ute och jag älskar´t.
Att ligga i soffan och titta ut är verkligen något alldeles speciellt.
Dessutom fick jag sova hela natten (vi kör varannan med baby-duty nu) och hela morgonen. Totalt nio timmar!
Daisy vägrade dock ta sin förmiddagsnap så jag fick ta över bollen vid tio. Hade som mål att få henne att somna till reprisen av So you think you can dance som började fem över halv elva.
När somnade Daisy?
10:34.
Nu har jag ätit äggröra med feta och avokado, bölat till Mitchells och Caitlynns dansnummer, läst bloggar och passar på att tvätta gardiner eftersom det regnar.
Hoppas nu att bebis och make sover till halv ett så jag kan se utröstningen av SYTYCD.
Let´s go söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar