fredag 20 maj 2016

Fredag kväll i bilder

Efter en match mot tvillingarna i tio ronder som slutade i knock out har jag äntligen landat i soffan.
Drygt två år av världens lättaste läggningar är nu över. Tack för den nya fasansfulla fas.

Vi har hunnit med en massa annat också.



Daisy har varit på pyjamasparty hos grannen. Hittade världens finaste pyjamas på Åhléns. Hon har ju bara nattlinnen annars.


Håkan kom hem från Oslo med presenter till mig och kvalade officiellt in som världens bästa man.


Vi plockade min favoritblommor i dungen i trädgården. Älskar att ha trådgård mot skogen.


Och tvillingarna bevisade att fredagströttheten kryper att längre ner i åldrarna.
Så där trött var de inte vid läggning dock. Så där trött har jag varit sedan dess. Eller så där trött är jag jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar