torsdag 13 augusti 2015

Rockbjörnen? Rockbjörnen!

Igår var det dags för den årliga festen på Rockbjörnen. En gång i tiden satte jag ihop gästlistan till detta evenemang då jag jobbade på Aftonbladet. Sedan dess har Rockbjörnen fått mer festivalkänsla och hade några år på Gröna Lund men i år var det i Kungsträdgården. Succé för Aftonbladet då 15 000 stod i publiken. Lite mer muttra miner i VIP-området där det inte serverades alkohol och man såg inte scenen bara uppträdandena på skärmar. Men jag hade kul och efterfesten är ändå den alla är där för. Det är alltid lite som en klassåterträff för mig. Så även igår. Det känns i fötterna idag hur mycket jag sprang runt och hejade igår. Har även träningsvärk av klackarna. Vet inte vad det vittnar om mest: Att jag är otränad eller att jag hade väldigt kul igår. Tror det är en kombo.  

    
    
      
      
     

    

      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar