lördag 1 augusti 2015

Pride? Pride!

Igår var en av höjdpunkterna på året. En av de där kvällarna som är obligatoriska festkvällar och som jag laddar lite extra för. Det var schlagerkvällen på Pride. Alltid så mycket glädje, sång, kärlek och skratt. Väääldigt mycket skratt. Älskar alla dessa människor så mycket. 

   
    
    
 Schlagerkvällarna brukar bjuda på bra överraskningar och uppträdanden såsom Tone Norum med "Allt som jag känner" och Efva och Eva sjunger duett till "Två av oss" förra året. I år var det mer enhetligt med schlagerhits utan större överraskningar men en triumferande avslutning med Måns Zelmerlöw. Jag var så speedad av kärlek, vänner och vin att jag även orkade gå vidare och dansa på Ambassadeur där mina kompisar Ronny och Edward DJ:ade. Ni hör ju, detta är en av årets höjdpunkter för min del av en anledning.  

    
    
    
   

  

  

  

   
    
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar