tisdag 24 februari 2015

Ett gympass på jobbet. Och ett hemma.

Nu ni!
Idag var jag på gymet för första gången på vad som kan vara ett och ett halvt år. Jag körde ett pass och var faktiskt i bättre form än jag trodde. Men jag kommer ju inte att kunna gå imorgon. Har dock saknat den där känslan i kroppen av att den fått jobba lite, att musklerna kämpar nu hela kvällen.

Att jag hade mer ork än jag trodde är kanske inte så konstigt eftersom varje dag från hämtning på förskolan (två stycken) till läggning är som ett maratonpass. Jag sitter knappt ner en minut. Idag visade Daisy med all önskad tydlighet att hon ville baka.


20150224-204054.jpg
Så det gjorde vi.
När jag sedan bytte blöja på Siri och kom ut i köket igen såg jag att klätterapan vi även kallar Lily varit i farten igen.


20150224-204216.jpg
Jag är helt slut nu. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar