söndag 14 april 2013

Söndag

Morgonen började med dans och den stränga, ordinarie ledaren var tillbaka.
Daisy taktik var att agera inställsam. Det funkade i en kvart ungefär. Sedan tappade hon tålamodet. Daisy alltså.
När vi kom hem var mina föräldrar här. Pappa skulle laga vår tvättmaskin och lyckades så klart. Medan vi fikade blev det väldigt tyst från Daisys rum. Hon hade lagt sig i sängen - och somnat själv. Har aldrig hänt förut. Mamma och pappa hängde kvar medan hon sov så jag och Håkan kunde ta bilen och fixa en massa ärenden. Köpte bland annat vasen jag fick av svärisarna i julklapp genom presentkort. Bild kommer.

När vi kom hem hade förkylningen Daisy gett Håkan nu däckat honom i feber. Så medan han fick vila drog vi ut i fina vädret.


Vi klättrade.


Åkte rutschkana.


Gungade.


Tog en juicepaus.


Och badade.

Nu sover alla utom jag. För jag kollar på Mad Men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar