måndag 16 januari 2017

Tvillingar - This is us

Jag har funderat en del över julen kring bloggen. Att jag saknar den. Att jag fortfarande har ett behov av arts skriva. 
Kanske var det ledigheten som gav mig energi igen. Vem vet. Men vi får se hur länge det varar. 

Tänkte börja lite trevande med ett tips till er som har tvillingar eller är tvilling. 

På torsdag den 19 januari är det premiär för This is us på TV3. Det visas dubbelavsnitt. Nu är jag förvisso partisk men det var längesedan jag blev så varm av och förtjust i en serie. Handlar bland annat om tvillingar. Mer säger jag inte för vill ju inte spoila. Men se den! Premiären i USA hade tio miljoner tittare och den fick tre nomineringar till Golden Globe-galan bl.a. för bästa dramaserie. Bara en sån sak. Här kan ni se trailern

Och här kommer en bild på mig från galapremiären som jag ordnade i torsdags :-)

Bloggpremiär och galapremiär alltså. 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar