onsdag 11 juli 2012

My my my my poker face

Att spontant få en present kan vara den finaste sorten.
Min svåger gav mig en med motiveringen att det är sällan man hittar något så klockrent i presentväg.
Till historien hör är att varje gång jag sätter min fot i Halmstad tar speldjävulen ett stadigt grepp om mig.
Jag vill spela kort.
Jag kräver att få spela kort.
Grabbarna tyckte nog det var lite kul i början men nu har de insett att de inte får gå och lägga sig förrän jag har vunnit. Det kan bli rätt sena nätter emellanåt om man säger så.
Men nu, med denna lyxiga kortlek i old school-stil i en plåtask, kommer jag kicka ass i Chicago.
Och vinner jag redan klockan tio på kvällen kan jag ju kräva att de inte får gå och lägga sig förrän jag har vunnit två gånger.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar